سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین قفل دیجیتال در کرج

بهترین قفل دیجیتال در کرج

 

با توسعه مستمر صنعت خانه های هوشمند، سرعت و میزان محبوبیت خانه های هوشمند تسریع و گسترش می یابد و پذیرش مردم به طور مداوم با توسعه فناوری اطلاعات بهبود می یابد. در زمانی که تقاضای بازار تغییر کرده است، بسیاری از شرکت های لوازم خانگی و شرکت های امنیتی خود را با این بازار نوظهور تطبیق می دهند. یک سری محصولات خانگی هوشمند را راه اندازی کرده و سرعت بیشتری به نفوذ در بازار خود می دهند. قفل هوشمند یک محصول اولیه است که در سایه رونق خانه های هوشمند متولد شده است. این یک سوال مهم است که چگونه یک قفل هوشمند انتخاب کنیم؟

 

بدون کلید می توان به آن دسترسی داشت و با کنترل تلفن همراه می توان آن را باز کرد. این صحنه که زمانی در فیلم های علمی تخیلی دیده می شد، اکنون وارد زندگی شده است. با این حال، هنگامی که تعداد زیادی از مردم به این بازار روی می آورند، مطمئناً باعث ایجاد وضعیت متفاوت می شود و محصولات مختلف خواهند بود. بنابراین، چگونه مصرف کنندگان می توانند قفل هوشمند یا قفل دیجیتال مناسب درب را انتخاب کنند؟

 

طراحی محصول مناسب فقط به ظاهر نیست، قفل هوشمند و قفل دیجیتال کالا بادوام خانگی هستند و برای ساخت درب ها از آن استفاده میکنند. بنابراین، طراحی قفل هوشمند دارای نکات اصلی زیر است.

نکات طراحی قفل هوشمند و قفل دیجیتال :

 1- زیبایی 2- طراحی منحصر به فرد 3- قابلیت نصب بر روی انواع درب ها

در عصر اینترنت اشیاء، قفل هوشمند فقط اثر انگشت، رمز عبور و کارت نیست که دربها قفل شوند. قفل درب هوشمند باید هوشمند باشد و بتواند درب را از طریق برنامه تلفن همراه کنترل کرده و با خانه هوشمند کار کند. ظهور قفل هوشمند و فقل دیجیتال برای تسهیل زندگی همه است. هوش یکی از آنهاست، اما مهمتر از همه ایمنی است. به دلیل هوشمندی نمی توانید ایمنی را نادیده بگیرید. کاری که شما باید انجام دهید این است که باید بدانید هوشمند است، بنابراین امن ترمیتواند باشد.

 

چگونه یک قفل هوشمند انتخاب کنیم؟ بهترین قفل هوشمند دیجیتال قفلی است که توانایی کار با پروتکل های استاندارد مانند زی ویو را دارا باشد زیرا تمام شرکت ها و کارخانجات بزرگ صنعت لوازم خانه اکنون محصولات هوشمند خود را تحت این دسته از پروتکل ساخته و روانه بازار می کنند. پس مهم است که قفل هوشمند شما از چه سیستمی تبعیت کند.

 

قفل دیجیتال هوشمند با داشتن سیستم ضد هک و ضد شک از خانه و محل کار شما به خوبی محافظت میکند و عدم استفاده از کلید مکانیکی ورود غیر مجاز را برای افراد غیر ممکن می کند. با قفل دیجیتال لاک استار ساخت کلید دیجیتالی به راحتی انجام می شود و حذف آن نیز بسیار راحت انجام می شود و نیازی به صرف هزینه نیست.

 

جنس بدنه قفل دیجیتال هوشمند نیز بسیار مهم میباشد. جنس بدنه دستگیره دیجیتال لاک استار از فولاد ضد برش است که بسیار مقاوم می باشد و در سرما و گرما با مقاومت بالا کارایی 100% دارد.

 

برای مشاوره رایگان خرید قفل دیجیتال و قفل هوشمند با شماره 09395727474 و یا 09125769793 تماس بگیرید.

 

در صورت تمایل از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید

 

قیمت قفل کارتی ، قیمت قفل دیجیتال ، قیمت دستگیره دیجیتال را از مشاوران ما در لاک استار lock star بخواهید .