سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الکتروموتور دالاندر

الکتروموتور دالاندر

الکتروموتور دالاندر : در صنعت به موتور های دو سرعته و القایی موتور های دالاندر می گویند. در این موتور ها به طور معمولی سرعت های موتور ها با یکدیگر متفاوت است، آنچه بیشتر دیده می شود یکی از موتور ها دارای سرعتی دو برابر نسبت به موتور دیگر می باشد برای مثال می توانیم بگوییم اگر سرعت دور کند 1500 rpm   باشد سرعت دور تند 3000 rpm است. در این موتورها از یک سیم پیچ برای دو سرعت استفاده می شود که نسبت سرعت ها 1/2 است. به طور مثال موتورهای سه فاز دالاندر در فرکانس 50 هرتز، (4 و 2 قطب) با سرعت (3000 و 1500 دور)، (8 و 4 قطب) با سرعت (1500 و 750 دور) و موتور (12 و 6 قطب) با سرعت (1000 و 500 دور) موجود است. الکتروموتور دالاندر دارای مشخصاتی می باشد که ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

مشخصات الکتروموتور دالاندر

یکی از راه های شناخت الکتروموتور دالاندر توجه به سرعت و همچنین تعداد قطب هایی است که روی پلاک نوشته شده است که باز هم نسبت فوق در آن صادق است فقط قطب ها با سرعت نسبت عکس دارند؛ یعنی تعداد قطب های کم مربوط به سرعت بالا و تعداد قطب های زیاد مربوط به سرعت کم است. همچنین در برخی موارد بر روی پلاک موتور حالت ??/? نشان داده شده که نشان می دهد این یک موتور دالاندر است. بنابراین موتورهای دا?ندر به موتورهایی اط?ق میشود که بتوان با تغییر در اتصا?ت سیم پیچی آن از دو سرعت استفاده کرد که دور تند را اصط?حاً ستاره دوبل مینامند و به دور کند مثلث گفته می شود .

 

انواع الکتروموتور دالاندر

در جدول ذیل می توانید با تمامی برند های تامین کننده این محصول آشنا شوید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب هر یک از بند های ارائه شده برای تهیه الکتروموتور دالاندر می توانید با کارشناسان دنیا صنعت تماس حاصل نمایید.